FANDOM

Kronos
Ο Κρόνος είναι ο έκτος πλανήτης του Ηλιακού Συστήματος. Αποικήθηκε μόλις πριν 500 χρόνια.

ΙστορίαEdit

600 χρόνια πριν, η εδραίωση της αστρονομίας και της διαστημικής τεχνολογίας είχαν ήδη κάνει πραγματικότητα τα ταξίδια σε μακρυνούς πλανήτες του ηλιακού συστήματος. Η επικείμενη απειλή του υπερπληθυσμού που θα μάστιζε σύντομα τη Γη προβλημάτιζε την παγκόσμια ηγεσία, η οποία έπρεπε να καταφύγει σε μια λύση.

ΑποικισμόςEdit

Ένα επιτελείο επιστημόνων με έδρα τους τον γιγάντιο διαστημικό σταθμό Sor 338, έκανε την εξής ανατρεπτική ανακάλυψη:

  • Η ρίψη μιας βόμβας αντιύλης στον μεταλλικό πυρήνα του Κρόνου θα δημιουργούσε ενέργεια μεγατόνων και μια ζώνη αντιβαρύτητας στο εσωτερικό του αέριου πλανήτη. Η ζώνη αυτή θα μπορούσε να παραλάβει ακόμη και τεράστιους όγκους ουρανίων σωμάτων.
  • Κατά την ρίψη μιας δεύτερης βόμβας κλιματικής αναδιάρθρωσης -που παλαιότερα χρησιμοποιούταν σαν βιολογικό όπλο μεγάλης κλίμακας- δημιουργήθηκε κατάλληλη ατμόσφαιρα στα ενδότερα του Κρόνου.

Έκτοτε, ήταν θέμα χρόνου και προσπάθειας η ρυμούλκηση και εναπόθεση αστεροειδών στην νεοσύστατη ζώνη αντιβαρύτητας.

Με τη χρήση των διαστημόπλοιων Τερραφόρμ ολοκληρώθηκε η διαδικασία μετατροπής των άγονων αστεροειδών σε μια περιοχή κατάλληλη για αποίκηση.

Την επόμενη περίοδο έγινε η μεγάλη κληρωτή αποίκηση του πλανήτη Κρόνου, προκειμένου να ελαφρυνθεί από τον υπερπληθυσμό της η Γη.

Σχέση με τη ΓηEdit

Από την αποίκηση του Κρόνου και έπειτα, η παγκόσμια ειρήνη κλονίστηκε. Οι νέοι κληρωτοί άποικοι απολάμβαναν τα προνόμια του καινούργιου κόσμου που τους δόθηκε, όμως οι εντάσεις πίσω στην Γη αυξάνονταν σχετικά με την εχεμύθεια του κλήρου και τις επιλογές που έγιναν. Επί δεκαετίες, το θέμα αυτό δεν μπόρεσε να διευθετηθεί σωστά και εδραιώθηκε ρατσισμός για τον Κρόνο.

Μετά από τέσσερεις γενιές, παρουσιάστηκε ένα φαινόμενο στον Κρόνο που θα συγκλόνιζε ολόκληρο τον κόσμο: μεταλλάξεις που προκλήθηκαν απο την ανάμειξη των εκρηκτικών των δύο βομβών (που ξεχύθηκαν στην νεοσύστατη ατμόσφαιρα του πλανήτη), σε συνδυασμό με το ιδιόκλιμά του. Η πρωτη ηταν η Leonard Orlof, αργότερα ήταν η εμφάνιση των πιο βαρέως μεταλλαγμένων (homo cronius bestialis).

Φοβούμενη μήπως χαθεί η αρχέτυπη υπόσταση του ανθρώπου, η γήινη ηγεσία αποφάσισε να βάλει σε καραντίνα τους άποικους και να τους απαγορέψει την χρήση της τεχνολογίας. Οι αντιδράσεις ήταν τόσο μεγάλες που αν οι Κρόνιοι άποικοι διέθεταν τα μέσα θα ξεσπούσε ένας καταστροφικός διαπλανητικός εμφύλιος πόλεμος.

Η «Συνθήκη της Ταράνδιας» που υπογράφθηκε 120 χρόνια μετά από την αποίκηση, αν και ευνοεί μακράν την Γη, ήταν μια λύση για να λήξουν οι διαμάχες και να μετριαστεί η ένταση μεταξύ αποικίας και γενεσιουργού πλανήτη. Κατά την συνθήκη αυτή, ο πλούσιος σε πρώτες ύλες Κρόνος θα αναγκάζεται να παρέχει μέρος αυτών στην Γη και αυτή από την μεριά της ένα μικρό επίπεδο τεχνολογίας. Η καραντίνα όμως, για τους άποικους του Κρόνου παρέμεινε. Οι πληγές δεν έκλεισαν ποτέ και οι δυο πλανήτες έχουν την ίδια αντιμετώπιση ο ένας προς τον άλλο έως και σήμερα.

ΠολιτισμόςEdit

Το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων του αποικισμού απο τη Γη, ανήκει στην κίτρινη φυλή και πολλά από τα έθιμα και τις συνήθειες που η ασιατική φυλή ήδη εφάρμοζε από τότε μεταφέρθηκαν και στον Κρόνο, διαμορφώνοντας πια μια σχεδόν μαζική κουλτούρα ονομαζόμενη απο το λαό των υπολοίπων πλανητών ως «μετασιατική».

Δυστυχώς, η συνθήκη της Ταράνδιας περί «περιορισμού τεχνολογικού επιπέδου» έφερε την αποικία δεκάδες χρόνια πίσω. Η διεθνική άμυνα του Κρόνου κατέληξε συνεπώς να βρίσκεται κι αυτή σε περιορισμένο επίπεδο.

Μοναδική λύση αποτελούσε πλέον η επισημοποίηση των παλιών σχολών πολεμικών τεχνών ως κέντρα εκπαίδευσης στρατιωτών. Υποχρεωτικά, όλοι οι άνδρες συμπληρώνοντας το δέκατο έτος της ηλικίας τους, και για πέντε χρόνια τουλάχιστον, συμμετείχαν στην στρατιωτική παιδεία της χώρας τους μέχρι να αποκτήσουν τον τέταρτο βαθμό ικανότητας και το αξίωμα του μαθητευόμενου πολεμιστή. Υπάρχουν πάνω από 300 σχολές εκπαίδευσης, μονάχα στο σύμπλεγμα της Ταράνδιας. Απο τις γνωστότερες θεωρούνται η σχολή μαχητών του διοικητή Μπρομ στο Φοίνικα της Μαράζιας, το τάγμα των υπερασπιστών στο Ρον, και φυσικά η σχολή πολεμιστών δασκάλων της Άιρι στη Μεράνδια. Η τελευταία, η σχολη του δάσκαλου Μπουράι, διατηρεί ακόμη τα πρότυπα και τις αρχές της παλαιάς ασιατικής κουλτούρας από την περίοδο πολύ πριν την αποίκηση του Κρόνου.

ΓεωγραφίαEdit

Xartis

Κάντε κλικ για να κατεβάσετε το χάρτη

Οι τεράστοιοι αστεροειδείς μετασχηματίστηκαν σε 10 πλωτές ηπείρους. Πάνω σε αυτούς τους αστεροειδείς επι 500 χρόνια οι Κρόνιοι ανέπτυξαν τον πολιτισμό τους.

Η μεγαλύτερη ήπειρος είναι η Μαράζια με τη μικρή Μπλάντβιχ στα ανατολικά. Απέναντί της, στην άλλη πλευρά του πλανήτη είναι το Σύμπλεγμα της Ταράνδιας με την κεντρική Ταράνδια, το κέντρο πολιτισμού του πλανήτη, και τριγύρω τη Μεράνδια, την Τορούντα, Τζίντον, Ντέριαν, Ρον, Εράνια, και τη Τζεμ, τη μεγαλύτερη του συμπλέγματος. Η Αθήνια, βρίσκεται μοναχική στη μέση της απόστασης αυτών των δύο κέντρων πολιτισμού.

Η ευφυής κατασκευή της αποικίας την μετέτρεψε με τα χρόνια σε αναξάντλητη πηγή πρώτων υλών ευνοώντας κυρίως τη γεωργική ζωή που φέρνει τον άποικο ολοένα και πιο κοντά στην τεχνητή φύση γύρω του, όσο οξύμορο κι αν ακούγεται κάτι τέτοιο...

ΧαρακτηριστικάEdit

Diagram

Διάγραμμα του Κρόνου

Μάζα
9,5181e+01
Απόσταση απο τον Ήλιο
1429400000 χλμ
Διάρκεια Ημέρας
Επιφάνεια: 10,233
Ζώνη των Ηπείρων: 24,001
Διάρκεια έτους
29,458 (γήινα χρόνια)
Διαφορά Γωνίας Άξονα
0,0560o
Βαρύτητα
Επιφάνεια: 9,05
Ζώνη των Ηπείρων: 1,07
Θερμοκρασία
Φυσική: -125 C
Τεχνητή: 23 C
Ατμοσφαιρική Πίεση
1,4
Σύσταση Ατμόσφαιρας
Οξυγόνο: 23%
Άζωτο: 70%
Υδρογόνο: 6%
Ήλιο: 1%